✯ Académie Hetalia ✯
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale

Aller en bas 
AuteurMessage
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeVen 25 Mar - 8:06


Pffff .... Jeg lurer på hva jeg gjør med denne boken ... Faktisk kjenner jeg ... For å skrive, men ... Hvorfor skriver? Hvorfor? Ice sa at det hjelper ... Jeg har ikke god følelse ... men jeg kom inn var det min tur ... selv om jeg ikke vet hva jeg skal skrive for å fortelle sannheten.
jeg er nostalgisk for mitt liv i Norge ... Jeg tror ... selv om jeg har møtt folk her. Irland, Chile og Frankrike ... selv om det er rart og bråkete ... likevel for meg som snakker for mye og for høyt er for høyt.

Folk ... jo mer jeg er borte fra dem ... og bedre jeg føler tro meg. Jeg liker det ikke, bland med andre plikter og spille en karakter som ikke er oss Jeg hater det. Den eneste gni meg aksept av familien min var der oppe, fordi de visste hva du kan forvente fra meg.
En dag en gammel dame fortalte meg at jeg så ut som snøen var så ren og kald og at jeg må ikke la meg på ingen måte skjendet av menn. Jeg umiddelbart skjønte det var ikke før mye senere at jeg forsto ... menn ... faktisk er de virkelige problemet med denne planeten ... mennene og deres løgner, deres forræderi og denne uopphørlige ønske om å skade andre, å dominere alltid tvinger oss til å kjempe oss uansett hva vi ønsker ... Jeg er den eneste måten jeg fant å holde meg unna dette spillet lettlurt som gjør oss lide så mye, er å stenge meg om meg selv. Ikke for å la noen ta på meg og holde seg borte fra verden ... Som jeg representere landet helt.
Thalia sier at jeg er omsorgsfull og oppmerksom ... Jeg tror ikke det i det hele tatt, jeg er bare meg ... og jeg ville prøve å bo så lenge som mulig, fordi for meg ut av spørsmålet har bøye meg rollespill der alle har en maske skal passe.

Men jeg tror noen verdt ... jeg selv selv tror at "venner" i person av Chile og Irland ... men i dag den chilenske spanske morderen på grunn av et knust hjerte var merkelig for meg ... hun rødmet og spurte meg noen ting om meg. Jeg må be om Thalia betyr det at hun vil svare meg ... bortsett fra det faktum at det ikke vil Berwald eller far at jeg skal svare på over ... det er en jente, så hun vil ikke antagelig best plassert til å opplyse meg om det.
Jeg ser ikke meg drar til Irland ... selv om det er en god jente ... eller en lærer.

Endelig virker det som jeg skriver mer enn hva jeg ville ... La oss fortsette vårt momentum ...

La oss tilbake i denne saken. En uke siden jeg bare fikk en souvenir fra mitt land ... freden i Kiel meg ... Jeg skal være borte bra ... Spesielt den følelsen av forlatthet og desorientering at jeg følte permanent og som sank med Berwald. Men hvis det var det ... Jeg har også hatt rett til hodepine og svimmelhet infernalsk av alle slag gjør meg vakle ... hvor som helst og hvor som helst når kollapse Jeg kunne ikke holde meg til noe eller noen. Jeg følte at det hadde blitt en hodeskalle konsertsal for troll perkusjonister og ingenting kunne målbinde dem fra hverandre ... og rolig som jeg var ofte sett på fellesrommet ... quiet n ' regjerte ikke ... selvfølgelig var jeg ta aspirin, men ærlig etter å ha tømt en hel boks i 3 timer for ingen varig effekt jeg kan garantere at det fungerte for ... Jeg prøvde kamille, utarbeidet av Thalia, men det var likevel kamille ... Faktisk var det fem minutter, men i det minste var det 5 minutter med hvile.

Jeg tror jeg skrev nok ... kanskje komme tilbake jeg skriver sidene av denne boken ... kanskje.


Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:12, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeMer 6 Avr - 17:21


Pfft .... Jeg er tilbake i denne boken at jeg hadde forlatt i et hjørne.

Jeg begynte å bli sliten. Dette moron Mathias er ikke funnet, når jeg ser ham streiken jeg, ærlig talt forsvinner sånn uten å si noe til noen.

Og det skjedde med meg .... noe veldig merkelig. Jeg tror jeg er ... ... litt sosialt samvær. Til å begynne med ikke var ønsket, drakk jeg kaffe og som vanlig det gjorde meg opptre rare igjen ... vel det var 2 / 3 slurker ... en dag jeg drakk en kaffekoppen full og jeg husker det meste av hva som skjedde da ... vel alle at for å si at jeg sosialisert til og med for meg føles det rart å skrive det, fordi meg og ordet 'sosiale i samme setning er en selvmotsigelse. Allikevel Jeg tror jeg har blitt venner med Preussen, er det fint ... da han skilte ikke hver 3 minutter kan det være ... et selskap ganske fin må jeg si.

Og jeg lærer fiolin Chile, er hun talentfulle om hun fortsatt gjør feil, hun er vedvarende og ikke gir opp så lett.

Ok Jeg går og kanskje senere.

siste uke


Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:13, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeJeu 7 Avr - 0:34


Definitivt skrive mer enn jeg trodde på denne boken.

Vi fant den blonde dumt for meg har både en bror og beste venn. Jeg traff ham selvfølgelig, men da jeg lurer på hva som kunne ha skjedd.
Det var på sofaen .... og jeg handlet merkelig med Dan, tenkte jeg endelig leve en drøm, en drøm svært reell.

Det var bare to i alle fellesrom og vi var på sofaen, Mathias lå hodet på beina mine og jeg følte meg helt fint, jeg da våget forbi en hånd gjennom håret hans, og da er alt gikk fort ... veldig fort ... kanskje for fort. Han fortalte meg at han likte mine øyne ... de øynene at noen sier de er kald og følelsesløs, han finner den fortryllende og mystiske.

Og vi kysset, og det var magisk det gjør å si.
Jeg tror på drømmer, men ikke egentlig nei ... jeg er ikke i en drøm, og det faktum at Mathias meg dele mine følelser virkelig virker for godt til å være sant, så som den franske ordtak sier "tiden vil vise" n er det ikke?

03/04

Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:14, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeJeu 7 Avr - 1:17


Jeg føler at denne uken vil bli hardt, blir veldig veldig hard.
Freyr, representant for Færøyene, men lillebroren min først og fremst få en påminnelse denne uken. Hvis det jeg tror er riktig, er det minnet om pesten herjer på Færøyene. Så han tror han vil dø, hater alle ham og det er smittsomt, men samtidig alltid han ser ut som mitt selskap ... men han tror han er redd for å fange meg og dermed forurense Søket mitt selskap mens ønsker borte. Oppriktig hvis han ender opp med AC schizofrene jeg fortalte henne lue.

Men ellers er jeg glad jeg fant mot til å spørre noe Mathias.

Noe som kan høres dumt, men for meg er viktig, følte jeg at jeg var konstituert som en tenåring snerpete, men jeg egentlig ikke har noe å gjøre Faen jeg sa til de andre. Mathias enige om å gå til våren ball har gitt akademiet med meg, sa han, smilende, men det er automatiske smil på ham tror han kan ikke ha en annen ansiktsuttrykk.

06/04

Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:15, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeVen 15 Avr - 20:05


Endelig skriver jeg egentlig mer enn jeg trodde på denne boken.

I dag? Ben sa i dag var det med far. At dette "vi"? Mathias og meg. Hvorfor? fordi pappa ikke støtter homofile.
Det var første gang jeg så ham ... og så blek og rasende. Noen av hans setninger, noen av deres reaksjoner såret meg veldig dårlig, mye mer enn jeg trodde faktisk.
Mathias og pappa kjempet, jeg selv tok en sjanse .... Jeg tror at dette er første gang min far traff meg og jeg føler trang til å returnere hans skudd.
Jeg fortalte ham ... Jeg kjempet for det jeg trodde, for å redde ekteskapet mitt ... Vi vant, men jeg føler bitter at vi tapte? Kanskje mer enn noen gang, fordi vårt forhold til vår far vil være den samme, og jeg føler at det er nesten uoverstigelig kløft mellom oss utvidet.
Og hans reaksjon på slutten ... Jeg har aldri sett min far gråte og det gjorde meg morsomt.
Og jeg vet også at selv om Mathias prøver å gjøre det stolte og bevise at han er sterk ... vi hadde denne diskusjonen med far ble tildelt som det påvirket meg.

08/06

Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:15, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeVen 15 Avr - 20:20


Vel ... Ben endelig gå alene til ballen.

Mathias vil ikke følge meg til en mørk historie lekser ... men kommer fra ham denne historien ikke engang overraske meg. Til slutt vil jeg gå så alene. Jeg vil bo lenger med ulemper, med mindre Mathias kommer i gang jeg skulle bo der, men ikke veldig bra jeg ville holde lenge kanskje en time eller to bare for å si jeg er her, og da jeg drar. Oppriktig Jeg er sikker på at jeg ville savne en person ... etter alt jeg er asosiale dette akademiet selv om du slåss med Berwald og jeg tror jeg sosialisert litt. Selv om ... det ville være morsomt å se Preussen og Frankrike i løpet av denne ballen. Portugal ... selv om jeg tror han vil gå alene også.

Vel jeg må gå,
Ha det bra.

10/06

Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:16, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeVen 15 Avr - 20:50


Brev til broren min

Kjære Mathias,

Jeg skriver dette brevet som du aldri vil lese som du aldri få det. Ikke at jeg ikke vil at du skal lese den eller noe annet. Ikke bare at ... jeg vil være uvel i dette tilfellet. Jeg beklager nok en gang å ha lest i papiret du kjenner. Hvis jeg skriver dette brevet som du aldri vil lese den fordi jeg er alltid uvel med mine følelser, jeg er ikke vant til å uttrykke eller i hvert fall ikke med andre enn deg.

Hvis jeg skriver dette brevet er å fortelle deg at bare du og bare du i mitt hjerte. Selvfølgelig elsker jeg våre brødre og søster, men du er den eneste som kom til meg til å føle det jeg føler med deg. Du trenger ikke være sjalu på alt som enten Island eller Freyr eller Thalia ... eller selv å bli sjalu av Berwald og Tino.

Vit at jeg elsker deg for evigheten dette livet vil vare, passerer vi tester, men ble overvunnet ... begge ... som om de var alltid overvunnet rett?
Jeg elsker deg min kjærlighet aldri tvil om det.
Hjertet ditt i mitt hjerte, mitt sinn ditt sinn, min sjel sjelen din ... begge av oss sammen for alltid, vi to aldri skilt.

Jeg elsker deg,
Lukas.




Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:17, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeMer 27 Avr - 19:32


Jeg er tilbake igjen i sidene dine.

Pfffff han gikk bort fra ting som jeg lukket siste side. ...

Jeg er sjalu på en annen gutt, vil det synes at Canada er kalt, men jeg synes det stikker Mathias litt for nær ca være ærlig, når han ser Canada bare stikke Mathias og dette idiot gjør ingenting å skyve den enda litt.

Så ... Jeg er syk, men syk syk av meslinger, vi sier takk til landet vårt til å ta de nødvendige skritt for å stanse sykdommen, jeg er kald ironisk for meg som er evig og har aldri hatt til å gjennomgå denne ubehagelige følelsen, jeg har en hodepine enda mer fryktelig enn da jeg hadde min erindring av minner og som en bonus, som om alt dette ikke var nok at øynene mine er konstant gråter, jeg er trøtt og likevel ... henhold til min forskning verste vil snart passere, og da vil vi ende opp med røde flekker på kroppen.
På? Ja fordi jeg er ikke den eneste som har denne crap, er det også at Mathias og meg hvis jeg er kald og skalv det var varmt, og det virker på meg som Frankrike, Spania, Tyskland, Østerrike og England har det samme.

Neste gang jeg går tilbake jeg går til Norge, og jeg befrir regjeringen, ærlig de var ikke stand til å stanse sykdommen type Meslinger-tiden da de ikke ville stoppe en sykdom mer dødelig.

Vel jeg må stikke, bye notatbok med mine tanker.


Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:28, édité 5 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeDim 15 Mai - 10:41


Jeg er tilbake, skriver jeg på norsk for å minne meg hvem jeg er og hvem jeg alltid vil være. Norge, Norge.

Dette har skjedd ting tror meg siden jeg kom til sidene dine siste gang ... kjære dagbok? Jeg kan ringe til deg som jeg tror gitt alt jeg skriver.

2 uker siden jeg tror Mathias møtte noen, en student som heter Galahad, representant for Wales. Jeg ville lyve hvis jeg sa jeg ikke var sjalu .... ser denne inntrenger på knærne av Mathias, og spesielt se det gjør ikke noe forsøk på å presse tilbake.


Det burde ha vært ca ca .... meg å være sjalu på hverandre og gjør alt for å gjenopprette det som er mitt, men det var ikke det som måtte være. Det var denne kvelden, hadde vi alle drakk litt for mye og var play-konstituert eller sannhet ... og en av handlingene til Wales var å gjøre en striptease for meg .... unødvendig å si at du Det var en god idé for Mathias, fra måten det kunne ha skjedd. Det har utartet ... vi elsket .... alle tre sammen.

Det ville ha til å stoppe der, jeg skal gjøre alt for å stoppe, men jeg gjorde ingenting. Og jeg sov igjen med Wales alene uten Mathias. Dette skjedde da vi var i seng ... vi hadde endelig glad igjen. Og det er der alt startet spiral totalt. Vi bør diskutere grenser å ha, men denne gangen Mathias ble forandret retning over det faktum at jeg sov med ham uten Wales, og at han kunne også, og meg i stedet for meg å holde kjeft og holde alt for meg Jeg ødela alt mellom ham og meg.

Farvel avisen kanskje en neste gang.



Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:30, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeDim 15 Mai - 10:45


Himmelen ...

Skyer ....

Fra ....

Ikke lide ....

Være gratis.



Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:49, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeDim 15 Mai - 10:56


Jeg kan ikke sove eller svært lite, kan jeg ikke. Jeg angrer ingenting, ingenting i det hele tatt, men jeg kan ikke stoppe skyld i meg. Skyld å være så svak for å være så feig, for ikke å komme til angre. Jeg synker i kvikksand, faller jeg i endeløse havet.
Jeg må ha et ansikt som frykt, returnerte jeg det gamle Norge, kald, ufølsom, reservert, den tilnærming som ikke engang spørre tiden.

Er dette bedre? ikke å nærme seg Mathias, å se at hun smiler er for meg? men jeg prøvde ikke det? Jeg kan ikke stå, det har å stoppe. At denne vekten på mitt hjerte forsvinner. Jeg må snakke med Mathias .... men når? Hvordan nærme?

Jeg vet ikke, og det frustrerer meg, er det fint å ha skjønt .... ellers vil vi aldri igjen som før ... men ham? bare ville han? Hvor mange ganger skulle jeg gjøre skade ham? Selvfølgelig forstår jeg at han ikke ønsker meg lenger ... Jeg gjorde lider.


Spoiler:


Dernière édition par Norge/Lukas Jørgensen le Jeu 19 Mai - 4:31, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Norge/Lukas Jørgensen
Froid Viking
Froid Viking
Norge/Lukas Jørgensen


Masculin
Messages : 132

Carte Étudiante
Chambre: aile nordique
Partenaire:
Punitions:
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Left_bar_bleue0/0Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty_bar_bleue  (0/0)

Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitimeMar 17 Mai - 1:06


Glede,

Lykke ...

Endelig fant ...

Aldri tapt ...

En evig sammen ...

Jeg elsker deg Mathias


Spoiler:
Revenir en haut Aller en bas
http://campushetalia.forumgratuit.org/
Contenu sponsorisé





Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Empty
MessageSujet: Re: Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale   Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Noen få ord fra den kalde ... eller Tidsskrift for Den Academy of antisosiale
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» La Forever Academy

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
✯ Académie Hetalia ✯ :: École :: Ailes de Repos :: Journaux Intimes-
Sauter vers: